Toggle navigation

Холодильники Waeco-Dometic

Гарантійні умови

Весь товар, що був придбаний в інтернет-магазині waeco-dometic.com.ua, офіційно поставляється в Україну і супроводжується гарантією, підтримуваною сертифікованими виробником сервісними центрами.

Офіційна гарантія на всю продукцію торгової марки Dometic складає 12 місяців.

Гарантійний термін визначається від дати придбання виробу першим власником. Дата визначається згідно з оригіналом документу, який підтверджує купівлю.

Гарантійні зобов'язання на придбаний вами товар виконуються тільки за умови його використання згідно інструкції за призначенням, а також за умови пред'явлення гарантійного талона, який був заповнений на момент продажу і де обов'язково були вказані модель і серійний номер пристрою, дата продажу, назва, штамп постачальника і торгової організації, а також документ, який підтверджує факт придбання пристрою.

УМОВИ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ

1. Гарантійне обслуговування робиться тільки за наявності правильно заповненого оригіналу гарантійного талона.

2. На гарантійне обслуговування виробу приймаються тільки за наявності оригінальної упаковки і в повному комплекті (документація, датчики, кабелі та так далі).

3. Вироби НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ гарантійному обслуговуванню в наступних випадках:

3.1. Порушення користувачем правил експлуатації виробу;

3.2. Відсутність або ушкодження фірмових стікерів і пломб постачальника;

3.3. Відсутність або ушкодження на виробі заводських маркувань (назва моделі, серійного номера, номера партії та тому подібне);

3.4. За наявності на виробі та упаковці сторонніх наклейок, написів і стікерів;

3.5. Наявності механічних ушкоджень (сколи, тріщини, вм'ятини, подряпини), а також дефектів складових частин виробу; відсутності сполучних гвинтів, частин і вузлів виробу; ушкодження електричних контактів, з'єднань, роз'ємів;

3.6. Наявність термічного ушкодження виробу або його складових частин;

3.7. Попадання всередину виробу сторонніх предметів (комах, бруду, рідини і так далі);

3.8. Ушкодження, викликаного стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа і так далі), побутовими чинниками (підвищена вологість, запилення, агресивне довкілля і т. д.);

3.9. Ушкодження при транспортуванні та навантажувально-розвантажувальних роботах;

3.10. Спроби ремонту або розкриття виробу самостійно або третіми особами;

3.11. Несанкціонованій модифікації виробу;

4. Обслуговування виробів, гарантію на які дає безпосередньо виробник, здійснюється в спеціалізованих сервісних центрах, адреси яких вказані в документації на виріб.